مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-12سياسي

شگردهای رسانه ای در علوم شناختی|تکنیک 53: اطلاعات قسطی فروش بالا


گویی واژه به واژه به صورت قسطی، محتوا در اختیار مخاطب قرار می گیرد اما او حاضر است که نقدی همه آنها را بشنود.

این یک شگرد خیلی مهم در رسانه ها در لحظات حساس است.

- خبرگزاری فارس- گروه رسانه: ساعت های آخر رای گیری انتخابات که می شود گمانه زنی ها برای پیروز انتخابات بیشتر می شود.

هیچ کس خبر دقیقی ندارد اما هر رسانه ای مطلب منتشر کند میلیون ها نفر پیگیرش می شوند.

گویی واژه به واژه در گفت وگو با فارس، ضمن تشریح کارکرد رسانه های فارسی زبان بیگانه درخصوص تکنیک ” اطلاعات قسطی فروش بالا “ گفت: در حوزه علوم شناختی این تکنیک با توجه به نگاه غیر عاطفی انسان از یکدیگر ، بهره برداری کرده است.

داودی افزود: زمانی که اوضاع و احوال اطلاعات ذهنی پیرامون یک مسئله ای در حد زیادی بهم ریخته می شود ، رسانه بیگانه شروع می کند به ایجاد طرح قسط بندی پیرامون اطلاعات ،  اما قسطی به چه کسی ؟ او دارد به شما اطلاعات قسطی می دهد.

کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی ادامه داد اطلاعات قسطی یعنی چی؟ یعنی رسانه ها در جایی که پیرامون یک مسئله ، خلاء اطلاعات وجود دارد ، یکسری فرآیندها را ایجاد می کنند و  آمادگی دارند اطلاعات قسطی را به مخاطب خود بدهند.

داودی گفت: اطلاعات قسطی اطلاعات جذابی است ، چون اصلا مهم نیست که شما چه میزانی  دستتان خالی یا پر است ، به اندازه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگردهای رسانه ای در علوم شناختی|تکنیک 53: اطلاعات قسطی فروش بالا

شگردهای رسانه ای در علوم شناختی|تکنیک 53: اطلاعات قسطی فروش بالا